نقاط حساس بدن زنان | با این 13 نقطه همسر خود را به اوج لذت برسانید
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

نقاط حساس بدن زنان | با این 13 نقطه همسر خود را به اوج لذت برسانید

 

آیا به عنوان یک همسر می دانید نقاط حساس بدن زنان چه نقاطی هستند؟ آیا می دانید اگر این نقاط را بشناسید رابطه تان بهتر می شود؟ از نظر روان شناسان و متخصصین این حوزه بررسی شده که آشنایی با نقاط حساس بدن زنان در کیفیت رابطه جنسی زناشویی تاثیرات بسیار زیادی دارد. اکنون می پرسید چرا؟ چون که خانم ها برای تجربه کردن یک رابطه سراسر لذت در ابتدا به عشق بازی و پیش نوازی نقاط حساس بدنشان نیاز دارند.

به عبارتی صریح تر عشق بازی و تحریک نقاط حساس بدن زنان در ابتدا زن را برای شروع یک رابطه جنسی آماده می کند و چی از این بهتر؟ همچنین آشنا شدن با نقطه های تحریک پذیر بانوان به شما نیز کمک می کند تا یک رابطه لذت بخش و هیجان انگیز را تجربه کنید پس منتظر چی هستید؟ از همین حالا شروع به شناخت نقاط حساس بدن زنان کنید تا یک رابطه کامل و دلچسب نصیب تان شود. اگر می خواهید با نقاط تحریک پذیر بدن بانوان آشنا شوید کافیست در ادامه ما را دنبال کنید.

شهوت و رابطه جنسی

آیا می دانید شهوت در مردان و زنان از کجا آغاز می شود؟ شهوت در تمامی افراد از ذهن شروع می شود. وقتی که یک خانم احساس شهوت نسبت به همسرش می کند گویی بدنش زنده می شود و با بروز احساسات شدید او می تواند به میزان باور نکردنی لذت و شهوت را تجربه کند. به همین علت شناختن نقاط حساس بدن زنان بسیار مهم می باشد زیرا شما با شناخت این نواحی می توانید همسر خود را به نقطه های اوج برسانید. وقتی همسرتان به اوج لذت می رسد چه بخواهید و چه نخواهید شماهم لذت های وصف نشدنی تجربه می کنید. پس منتظر جی هستید؟ از همین حالا اقدام به شناخت نواحی تحریک پذیر خانم ها کنید تا یک رابطه لذت بخش را برای خودتان رقم بزنید.

نقاط حساس بدن زن کدامند؟

آیا به دنبال شناختن نقاط حساس بدن بانوان هستید؟ ابتدا باید بدانید که نقاط تحریک پذیر بدن بانوان نقش اصلی را در برانگیختگی رابطه جنسی دارند. در اصل نقطه هایی در بدن خانم ها وجود دارد که اگر یک مرد آن ها را لمس و تحریک کند یک رابطه جنسی سراسر لذت را برای خود و همسرش رقم می زند.

از طرفی دیگر این موضوع برای مردان هم صدق می کند به طوری که اگر یک مرد یا یک زن اقدام به شناخت نقاط تحریک پذیر همسر خود کند واکنش های جنسی بهتری ایجاد می شود. آشنایی با بدن زنان به مردان این امکان را می‌ دهد تا در رابطه با آن‌ ها رفتار بهتری داشته باشند. به همین دلیل در ادامه می خواهیم به بررسی تمامی نقاط حساس بدن زنان بپردازیم.

حساس ترین نقاط بدن زنان

حساس ترین نقاط بدن زنان

چرا باید نقاط حساس بدن زنان را شناخت؟

بسیاری از متخصصین این دوره عنوان کردند که اگر یک خانم در حین رابطه جنسی به ارگاسم نرسد مرد او ماهر یا حتی عاشق او نیست. به عبارتی دیگر در حین عشق بازی در ابتدای رابطه مرد باید در رسیدن به ارگاسم در زن کمک کند و این کمک با تحریک نقاط حساس بدن زنان امکان پذیر است. در طی پژوهش های انجام شده گفته شد که بیشتر مردان به اندام های جنسی زن ها تنها به دید یک ابزار نگاه می کنند و همچنین در این پژوهش عنوان شد که اندام های جنسی مردان در معرض دید هستند و خانم ها اینگونه نمی باشند.

پیشنهاد ویژه سایت برای مطالعه مقاله:  علل و راههای درمان زود انزالی زنان

در حقیقت باید گفت که اندام های جنسی خانم ها درونی هستند و مردان باید در همان ابتدا به شناخت قسمت های تحریک پذیر خانم ها بپردازند تا بتوانند یک رابطه لذت بخش را تجربه کنند. از جمله این قسمت‌ ها در بدن خانم ها می توانیم به نقطه ‌ی جی، کلیتوریس، نقطه ‌ی اِی و نقطه ‌ای که محققان آن را نقطه یو نامیده اند اشاره کنیم. همچنین می توانیم بگوییم که بدن زنان بسیار پیچیده هستند و ممکن است نقاط تحریک پذیر در بدن یک خانم به مرور تغییر کند در حالی که این امر در مردان ممکن نیست.

کلیتوریس حساس ترین نقطه بدن زن

یکی از راحت ترین و آسان ترین نقطه های حساس بدن بانوان که روی آن تحقیقات بی شماری هم انجام شده تحریک کلیتوریس می باشد. در حقیقت تحریک ناحیه کلیتوریس باعث می شود خانم یک تجربه ارگاسم لذت بخش داشته باشد. چون ایجاد فشار و لرزش در این ناحیه منجر به احساس لذت زیادی در زن می‌ شود. همچنین تحریک ناحیه کلیتوریس زمانی که با تحریک سینه‌ ها به خصوص نوک سینه‌ ی خانم ها همراه شود بیشترین لذت را نصیب آن ها می کند.

واژن از نقاط حساس بدن زنان

اگر یک مرد می خواهد بداند چگونه همسر خود را به اوج لذت برساند که او هم احساس خوشایندی کند باید با اندام جنسی همسرش آشنا باشد. آیا از نقطه ی جی در اندام تناسلی خانم ها چیزی می دانید؟ آیا می دانید که یکی از تحریک پذیرترین و نقاط حساس بدن زن نقطه ی جی می باشد؟ نقطه جی ناحیه ‌ای فرضی درون واژن است که تحریک آن در حین دخول لذت زیادی را برای زن به همراه دارد و منجر به ارگاسم در او می ‌شود. با تحریک این نقطه زن لذتی وصف نشدنی را می چشد و این لذت وصف نشدنی می ‌تواند به این دلیل باشد که نورون‌ های عصبی زیادی در نواحی انتهایی واژن وجود دارد که تحریک آن‌ ها پیام‌ های بیشتری از لذت را به مغز می ‌رساند.

لمس نقاط حساس بدن زن

لمس نقاط حساس بدن زن

نقطه ‌ی جی

آیا می دانید نقطه ی جی چیست؟ علاوه بر ناحیه کلیتوریس در اندام جنسی خانم ها یک ناحیه دیگر به نام نقطه ی جی در بدن آن ها می باشد که هر مردی توانایی پیدا کردن آن را در اندام تناسلی همسرش ندارد. حتی طی تحقیقات انجام شده گفته شده است که بسیاری از خانم ها نقطه ی جی ندارند یا اگر هم دارند به سختی پیدا می شود. اکنون می خواهید نقطه ی جی همسر خود را پیدا کنید؟ به هیچ وجه نگران نباشید. نقطه‌ ی جی زیر استخوان شرمگاهی از دهانه ‌ی واژن حدود یک تا دو بند انگشت به سمت داخل قرار داد. این ناحیه بافت سفتی دارد که زمان تحریک شدن زن حدود یک چهارم سایز متورم می‌ شود.

لب و دهان

یکی دیگر از نقاط حساس بدن زنان لب و دهان می باشد و مردان با تحریک این ناحیه می توانند اثری عمیق و لذت بخش را برای رابطه جنسی و عاطفی خود به ارمغان آورند. چون بسیاری از خانم ها خودشان عنوان کردند که لب هایشان یکی از مهم ترین نقطه های تحریک پذیر بدنشان حین رابطه جنسی می باشد. در حقیقت بوسه نه تنها مقدمه مناسبی برای شروع و ادامه رابطه جنسی است بلکه می ‌تواند در تقویت ارتباط عاطفی و عشق بازی میان زوجین نیز موثر باشد.

پیشنهاد ویژه سایت برای مطالعه مقاله:  پریود (قاعدگی) یا عادت ماهیانه چیست؟

 گردن از نقاط حساس بدن زنان

طی تحقیقت علمی متخصصین در مورد نقاط حساس بدن زنان گفته شده که خانم ها به نوازش آرام گردن خود بسیار زیاد حساس هستند. به عبارتی دیگر یک مرد با تحریک این ناحیه می توانید به تحریک شدن هر چه بیشتر همسر خود در رابطه جنسی و احساس لذت در او کمک کند. حتی بسیاری از تحقیقات در این مورد نشان داده که خانم های لاغر و به اصطلاح کم وزن نسبت به تحریکات گردن خود بیشتر حساس هستند و به آن واکنش بیشتری نیز نشان می ‌دهند. پس اگر می خواهید از یک رابطه جنسی سراسر لذت بهره مند شوید به شما پیشنهاد می کنیم دست به تحریک این ناحیه بزنید.

سینه ‌ها

یکی دیگر از نقاط حساس بدن زنان سینه ها می باشد که مردان هم در تحریک این ناحیه بسیار حساس هستند. به عبارتی دیگر تحریک نوک سینه در خانم ها همان مناطقی از مغز را فعال می ‌کند که هنگام تحریک کلیتوریس و واژن فعال می ‌شود. درست همانند ناحیه کلیتوریس ایجاد فشار و لرزش در نوک سینه‌ ها نیز منجر به ایجاد لذت بسیار در زن می ‌شود و به تجربه ارگاسم کمک زیادی می‌ کند.

 گوش‌ ها  از نقاط حساس بدن زنان

به طور کلی گوش هر فرد به خصوص خانم ها به لمس شدن حساس هستند زیرا عصب های انتهایی زیادی در ناحیه گوش هر فرد وجود دارد. به همین دلیل اگر می خواهید همسر خود را در رابطه جنسی تحریک کنید تا لذت ها بیشتری نصیب تان شود گوش ها گزینه مناسبی می باشند. چون گوش ‌ها نواحی رایجی هستند که در تحریک جنسی بیشتر در زن بسیار تاثیر گذار هستند.

 باسن جزو نقاط حساس بدن زنان است؟

آیا باسن هم جزو نقاط حساس بدن زنان می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله. با تحریک نواحی مختلف بدن همسرتان جریان خون در ناحیه باسن نیز افزایش پیدا می‌ کند. از این رو شما می‌ توانید با دست زدن آرام به این ناحیه به تحریک همسر خود کمک کنید.

نقاط حساس بدن زن برای رابطه جنسی

نقاط حساس بدن زن برای رابطه جنسی

 سر از نقاط حساس بدن زنان

سر و مخصوصا نوازش موها می‌ تواند در قبل و بعد از رابطه جنسی تاثیر بسیار زیادی در ارتباط شما با همسرتان داشته باشد. همچنین سر خانم ها یکی از نقاط حساس بدن شان محسوب می‌ شود. چون خانم ‌ها به طور کلی علاقه زیادی دارند که همسرشان با نوازش موها قبل و بعد از رابطه محبت ‌شان را نشان دهند.

دست ‌ها

از جمله دیگر نقاط حساس در بدن زنان می توانیم به دست‌ ها مخصوصا ناحیه مچ دست اشاره کنیم. آقایان می توانند ناحیه نبض را با بوسه ‌های آرام و نوازش در کنار حرکات زبان تحریک کنند. همچنین برای نوازش دست‌ ها بهتر است که از ناحیه انگشتان شروع کرده و به آرامی کل دست را نوازش کنید تا همسرتان آرام آرام تحریک شود.

پیشنهاد ویژه سایت برای مطالعه مقاله:  افزایش سایز آلت تناسلی و اندامهای بدن با روغن خراطین اصل

 شکم و ناف

یکی دیگر از نقاط حساس بدن زنان شکم و ناف می باشد زیرا تحریک این دو ناحیه در خانم ها لذت بالایی را نصیب آن ها می کند. به همین دلیل به اقایان توصیه می کنیم سعی کنند که با بوسیدن، نوازش، لیسیدن و غلغلک دادن این ناحیه همسر خود را تحریک کنند. برای تحریک این ناحیه می‌ توانید به آرامی شروع به بوسیدن این ناحیه کرده و سپس به طرف لگن و ناحیه کلیتوریس حرکت کنید. شاید شما ندانید اما بسیاری از خانم ها از نوازش و غلغلک این دو قسمت خیلی لذت میبرند. همچنین می توانید با نوک انگشتتان روی شکم و اطراف ناف دایره بکشید. سپس دستتان را بالای شکم و زیر دنده ها بگذارید و آرام آرام به طرف لگن بیاورید. به همین دلیل هیچوقت از بوسیدن شکم غافل نشوید چون که بوسیدن، مکیدن و لیسیدن ناف خانوم ها برایشان خیلی لذت بخش است.

شناسایی نقاط حساس بدن زنان

شناسایی نقاط حساس بدن زنان

زانوها

چه در حال عشق بازی باشید یا تنها شروع به نوازش کرده باشید گذاشتن زانو های همسرتان بر روى شانه هایتان و مالش آن ها راه خوبى براى تحریک احساسات او و برقراری یک رابطه لذت بخش است. برای تحریک این ناحیه هر کدام از زانوها را با دستانتان نوازش کرده و بعد آن ها را از سمتى به طرف دیگر ببوسید. همچنین در حین بوسیدن زانوها با دست ساق پایش را بالا و پایین ببرید.

 پاها نیز جزو نقاط حساس بدن زنان هستند

چه به عنوان بخشى از عادت های عشق بازی یا آرامش بخشیدن به او بعد از یک روز سخت مالش پاهاى یک زن به طرز باور نکردنى شما را به اهدافتان خواهد رساند. برای این امر کمى روغن ماساژ یا کرم بدن روى دستتان بریزید و به هم بمالید تا گرم شود سپس با مالش وسط کف پاهایش آغاز کنید. سپس به آرامى به طرف پنجه ها و بعد به طرف پاشنه بروید.

جمع بندی نهایی

در جمع بندی نهایی این مقاله دانستید که شناخت بدن همسر از طرف هر دو زوج در برقراری رابطه جنسی و لذت بردن علاوه بر لازم بودن ضروری هم می باشد. به عبارتی دیگر خانم ها و اقایانی که در رابطه خود دارای صمیمیت بیشتری هستند نسبت به جسم و علایق یکدیگر در زمینه ‌های مختلف اطلاعات بیشتری دارند. به همین دلیل اگر شما هم خواهان صمیمیت و لذت بیشتر هستید باید از راه های مختلف اقدام به شناخت نواحی مختلف حساس همسرتان کنید. ما در این مقاله به طور کلی به بررسی مهم ترین نقاط حساس بدن زنان پرداختیم تا با بهره بردن از آن ها یک رابطه لذت بخش را برای خود و همسرتان به ارمغان آورید. در سخن اخر این مقاله امیوار هستیم مطالب فوق در مورد آشنایی با نقاط حساس بدن زنان برایتان مفید بوده باشد و با استفاده از آن نهایت لذت را برده باشید.

Related Posts:

  1. ارگاسم زنان | از دخول تا ارضای زن (24)
  2. آموزش دخول آلت مرد در واژن زن با عکس و روش های رابطه جنسی تصویری (5)
  3. افزایش سایز آلت تناسلی و اندامهای بدن با روغن خراطین اصل (2)
  4. فواید دوش گرفتن بعد از رابطه جنسی (2)
  5. دلایل ایجاد بواسیر در بارداری + درمان بواسیر (2)
  6. روش استارت استاپ در رابطه زناشویی چیست؟ (2)

برچسب                                                                                                        





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir